torsdag 10 januari 2008

Shoppat

Igår var jag och shoppade till prick. Det blev ett skötbord att sätta på badkaret, en babysitter och det första plagget... en fleesdress. Jätte söt, och praktisk då det kommer vara kallt när prick tittar ut. Känns skönt att ha lite mer saker hemma nu, problemet är bara var det ska stå så länge. Idag var vi på IKEA, och då passa jag på att inhandla en hel hög med handukar till skötbordet. Det börjar fylla på sig.

Idag åt jag lunch med S. Mycket trevligt. Vi satt och bubblade i två timmar. Roligt. sen har jag plockat endel hemma, tvättat och donat en massa. Planterade om en blomma, kunde inte plantera om fler då jorden tog slut. Sen blev det som sagt IKEA. Jag har ett litet projekt att genomföra i badrummet. Det kommer att bli jätte fint.

Prick har varit lugn idag. H*n är väll lika trött som jag antar jag efter att ha jobbat två nätter.

Inga kommentarer: