onsdag 16 januari 2008

I väntan på middag

Idag gjorde jag de sista seminariumen på denna kursen. Skönt, det betyder att jag har tagit 15hp till, om jag får g på tentan som jag skrev i måndags. Men det hoppas jag verkligen. På måndag börjar nya kursen, men fram tills dess ska jag bara ta det lugnt. Jag ha lovat mig själv att jag dock ska göra klart min uppsats helt och hållet under morgondagen. Men det kan inte ta mer än någon timme, så det ska nog inte bli några problem.

J är på styrelsemöte just nu, och jag sitter i köket och väntar på att han ska komma hem så vi kan äta middag tillsammans. Frågan är om vi ska köpa hämtmat eller om vi ska gå ut och äta. Mat blir det i vilket fall som helst, för jag är hungrig nu.

Prick har varit himla aktiv de sista dagarna. Det far omkring inne i magen som bara den. En fot där och en rumpa där... och lite hicka med för den delen. Det var svårt att koncentrera sig på tentan i måndags när det bara for runt i magen. Men det är mysigt, det ska erkännas. Prick är nu ca 1800g tung. Det är ganska stort enligt mig. Svårt att förstå att jag har något så stort i magen. Kanske inte så svårt att förstå när man ser magen. Den är väldigt stor just nu. men jag njuter, det är bara 8v kvar nu i enrummarn i magen, och sen tittar prick ut. Börjar faktiskt längta lite efter att få träffa den lilla krabaten. Undra vad det är för en typ.

Inga kommentarer: