måndag 7 januari 2008

Det blev en bra dag....

Trött som få var jag när klockan ringde i morse. Men tur kanske att den gjorde det annars hade jag aldrig kommit upp ur sängen. Var hos BM på förmiddagen. Återigen såg alt prima ut. Livmodern är nu 30(!)cm på längden och prick ligger med huvudet djupt nermosat i bäckenet. Hjärtat pickade på och mitt blodtryck ligger som alltid på 120/60. Så allt ser bra ut, skönt.

Väl hemma pluggades det lite. Jag var dock ganska mosig i huvudet, så det blev bara två timmar med studier, men det är bättre än inget inbillar jag mig. Tog en promenad ut på stan och åt lunch i min ensamhet på Global. En helt underbar lasagn som precis kom ut ur ugnen när jag kom. Fantastiskt. Sen gick jag och hämtade min Fat Boy som hade kommit. Jag fick låna butikens pirra och ta hem den med. Lådan vägde inte så mycket, men den var väldigt stor och väldigt otymplig.

Vilken grej den är min Fat Boy! Jag kan ligga på mage i den!!! Det betyder att jag kan ligga på mage och få en riktig massage av J. Fantastiskt. Jag trodde faktiskt inte att något så intetsägande som en enorm saccosäck kunde vara så bekväm.

Inga kommentarer: