söndag 20 januari 2008

Enkät...

... denna enkät ligger ute på min ankomstgrupp på allt för föräldrar. Tänkte att den kanske skulle kunna få finnas här med...

Tre saker som alltid finns i min kyl:
Sylt, ost, ketchup

Frys:
Hallon, kyckling, is

Skafferi:
Pasta, choklad, maizena

Handväska:
Kvitton, medlemskort, nycklar

Sminkväska:
Aha, har faktiskt ingen

Badrumshylla:
Ansiktstvål, deo, parfym

Skohylla:
Massor av skor, need I say more?

Förråd:
Massor med tomma kartonger... sambons påhitt. Julpynt, väskor... i massor

Hjärna:
Bebis, bebis och mat....

Jackficka:
Vantar, det är allt som får plats när magen tar den plats den tar.

Kryddskåp:
Peppar, grön curry, kanel

Balkong:
Kuddar, hängstolar och döda blommor

Barskåp:
Baylies, rom, wishky

Köksbänk:
Pappersförpackningar som ska till återvinningen, soda streem, espressobryggaren

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att min sambo tog med mig på middag

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Försökte sova.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Fixade med efetrrätten. Varama päron med after eight...

Det sista du sa högt?
"Ja, jag såg det". Kommentar till min fars blogg

Det senaste någon sa till dig:
"Hon övervägde att bli vegitarian. Dem som fiterar allt i olja"

Vad ha du druckit idag?
Vatten, jos, alkoholfri cider

Vad var det senaste du åt?
After eight...

Vad var det senaste du köpte?
Kläder till bebisen...

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Röd

Vad är det för väder hos dig nu?
Tror det är molnfritt och vindstilla.

Godaste glassmaken?
Polkagris, eller pinacolada

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej

Sover du tungt?
Nej, lättväckt som få just nu.

Drömmer du mardrömmar?
Japps, senast i natt. Tur att jag delar säng med någon som man kan väcka...

Trivs du med ditt jobb?
Japp, men det kan alltid bli bätte

Favoritklädsel?
Jeans och t-shirt

Favoritlåt just nu?
Oj, svårt. Just nu gillar jag total tystnad...

Vad ser du om du tittar till höger?
En TV med reklam...

Vad gör dig glad just nu?
Spontana pussar och kramar

Vad ska du göra härnäst?
Ställa in efterrätten i ugnen.

Höger el vänsterhänt?
Höger

Humör just nu?
Nöjd, glad och lugn

Favoritgodis?
Oj, svårt. Ahlgrens bilar, lakris, surisar...

Kläder just nu?
Mysbyxor och t-shirt

Sommarplaner?
Vara ledig och njuta. Inga måsten.

Hur många kuddar sover du med?
Det finns sju stycken i sängen....

Spelar du ngt instrument?
Fiol, senast igår. Och bebisen gjorde ingen antydan till att misstycka

Morgon eller nattmänniska?
Förmiddag

Vad är viktigast för dig?
Att jag mår bra, så jag kan få andra att må bra.

Är du kittlig?
På vissa ställen...

Snarkar du?
Dem som vet säger det. Har aldrig hört det själv.

Stjärntecken?
Lejon

Äckligaste insekten?
Vet inte. Tusenfoting?

Stökigt el välstädat?
Trivs bäst när det är välstädat...

Längtar du mest efter just nu?
Att denna kurs skulle vara slut snart...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänkte jag måste lämna en liten kommentar till innehållet i jackfickan...
En liten reflex får väl ändå plats???
TF