fredag 25 januari 2008

BM besök

Var hos BM idag. Allt såg bra ut. Vi kom fram till en strategi för att bli av med mina svullna ben och händer. Nu är det vila som gäller, benen i högläge i soffan så jag kan ligga på sidan och totalt salt stopp.... Det där med saltet blir nog svårt. Jag som hade planerat att det skulle bli ugnspotatis ikväll... får nog sluta med saltet imorgon i istället. Jag skulle inte ens ha salt i pastavattnet, hur ska detta gå. Men vad gör man inte för de små benen. Magen växer på och blodtrycket ligger som vanligt. Hb har stigit och tyriodeaproverna ligger som de ska. Summa sumarum, allt är som det ska.

Nu ska jag t aoch åka till Bålsta och träna lite gymnaster. Ska bli skoj. Sen kommer ju J hem ikväll. Skönt. Han blev förresten sittande på arlanda i massor med timmar igår, då planet var försenat. Det var visst snöstom i Helsingfors. Inget jag märkte av här hemma dock. Hoppas att planet hem inte blir sent, det skulle ju vara dubbel otur.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, nu ar vi snart pa vag hem. Det skall bli sa kul att traffa er!
Kram Pappa