onsdag 2 januari 2008

Segt!

Usch vilken seg dag. Sov dåligt i natt. När jag väl hade somnat, vaknade prick... Sen när jag väl hade hittat en skön ställning att sova i tyckte Prick att vi inte alls skulle ligga på den sidan och sova... *puh* Och det här är bara början. Detta har gjort att jag idag har varit jätte seg. Min vanliga mage är inte häller vad den borde, och ingenting blir bättre av att jag MÅSTE plugga. Dagens höjdpunkt var dock lunchen med T. Även fast hon glömde filmen hon skulle ta med sig. Annars har jag mest pluggat hela dagen. Allergier, IBD, IBS och celiaki. Imorgon får det bli lite infektioner och lite mer mage tarm tror jag. Det ska bli så skönt när denna tentan är avklarad.

Jag tittade just i kalendern och konstaterade att jag imorgon befinner mig i v. 30+0. Helt sanslöst! Det betyder att prick ska titta ut om 10v... om allt går som det ska. Det är knappt så jag kan tro det. Kanske ska börja köpa hem lite grejor. Har ju enbart en vagn hemma och inget annat, inte ens en lite body... Får ta tag i detta efter tentan tror jag.

Inga kommentarer: