fredag 4 januari 2008

Effektiv

Idag har jag varit effektiv de få timmar som jag hittills har varit vaken. Så här långt har jag hunnit skriva rent anteckningar från en föreläsning, ringt försäkringsbolaget, ringt familjeläkaren om min extremt torra hud, bokat en mamma behandling på Romerska som belöning efter att denna kurs är avslutad och skickat in papper om att få byta familjeläkarcentral. Allt detta på mindre än tre timmar. Ibland blir jag förvånad över mig själv.

Annars var det en rätt behaglig natt på jobbet. Lagom att göra. Hade dock en student med mig som jag inte vet om jag var riktigt nöjd med. Kändes inte helt hundra. Jag vet att jag inte ska klaga, då jag själv osså är student, men man kan bli lite väl framfusig. Sova på morgonen när jag kom hem var inte lätt. Jag sprang på toa hela fm. Förstår inte hur mycket vatten som var tvunget att komma ut. Tyckte inte att jag drack så mycket på natten...

Inga kommentarer: