lördag 19 januari 2008

Helg

I torsdags var jag på Romerska badet och njöt. Jag hade bestämt mig för att fira att jag nu klarat av ytterligare 15hp. Jag fick en mammabehandling med kroppsskrubb, massage och ansiktsbeh. Underbart. Det bästa var nästa natt jag fick ligga på mage under massagen. De hade ett massage bord med hål för stora magar. Underbart. När jag gick därifrån var det som att gå på moln. Jag kände mig fylld av ny energi. Prick kände nog av endorfinutsöndringen, för h'n var så lugn under hela tiden att det var länge sedan h'n var så lugn.

Igår var det fredag, och jag gjorde visst ingenting. försökte träna lite på gymmet. Men efter 10 min på cross trainern höll jag på att svimma. Jag fick ingen luft kändes det som. Så jag stretchade och gick hem. Åkte till mamma och åt middag, och sen åkte jag och syster ner till hallen och tränade gymnaster. Det var fyra tappra som dykte upp. Det var himla skoj att vara där igen.

Idag är det lördag och underbar helg. Började med att gå på gravid yogan. Himla skönt och avslapnande. Väl hemma blev det lunch. J sätter upp några lister och borrar i betong :). Jag har plockat lite, men jag vet inte om det gör någon skillnad egentligen. Från stökigt till kanske lite mindre stökigt. Planen för idag är ännu inte fastställd, vilket är skönt. Bara vara och njuta. Sova lite i fatboyen och äta lite choklad, livet är gott.

Inga kommentarer: