tisdag 23 december 2008

Vår dag så här långt

GRANEN! Visst är den fin. Den är klädd med 16 lampor, 3 glittergirlanger, 3 mjukisdjur, en ängel, 4 kulor i plåt, en stjärna och kastglitter. O anpassad med andra ord.


Nyvaken och på strålande humör. Stå och gå står på schemat för dagen.


O och granen. Han är inte alls intresserad av den. Tycker faktiskt att den är jätte tråkig. Skönt! Då kanske den får stå ett tag, granen alltså.


Pepparkaksbak. Tyvärr brände jag dem. Typiskt. tur att jag har en burk med annas pepparkakor.


FIKA! J bakade (under handledning av mig) en kanon god saffranskaka. Till detta serverades naturligtvis julmust.


O kalasar på pepparkakor.


Ja, och mina bästa kompisar i nuläget. De förtjänade att få vara med på bild.

1 kommentar:

MMS sa...

Men har ni redan hunnit baka saffranskakan? När ni gick ni upp imorse? Själv sitter jag vid frukostbordet och njuter av kaffe och nybakade scones! God jul till er alla tre!