lördag 20 december 2008

Diarre

Japps, detär så som det låter. Det som jag trodde var en laktosintollerans, blossade upp idag igen, utan att jag intagit laktos... märkligt. Jag som så fint hade räknat ut att jag mådde dåligt i tisdags pga att jag åt en lasagne med massa bechamelsås, dåligt i onsdags pga för många kaffelatte och bra rästen av veckan pga att jag undvek mjölk. Men det var alltså för bra för att vara sant. Så då är det antagligen så att det är en fripassagerare från Thailand. SKIT! Jag som verkligen hade sett fram emot att få jobba imorgon. Nej, nu ska jag vara hemma och vänta på vad bajsodlingen visar... *säger många fula ord*

4 kommentarer:

MMS sa...

Hade du inte fripassagerar med dig sist också?

Annan sa...

jo... jag vet. måste vara himla trevligt i mage.

Anonym sa...

oj, stackars dig.... tack för Os packtips!

Anonym sa...

Oj, jobbigt med fripassagerare!

Risken är stor att jag oxå har en! Det har upptäckts ett fall av Giardia på barnens dagis, och de symptomen stämmer in rätt bra på vad som försigått i min mage sen i påskas!
Ska till labb i morrn och hämta rör till barnen (obligatoriskt för alla) och försöka få med ett par åt mig med!

Hoppas du snart mår bättre! Och att ni trots allt går en God Jul! Hälsa!