måndag 8 december 2008

Jag skulle ju inte...

Så har jag åkt dit igen. Jag har beställt en kavaj hos skräddaren. Jag skulle ju inte ha något denna gången. Men jag slant dit igen efter att ha sett en bild på en jätte söt kvavaj. Så nu blir det en i alla fall. Åhhh.... så typiskt mig.... vissa samlar på skor, väskor eller bokmärken.. jag samlar på jackor.

Jag funderar lite över vad jag skulle vilja ta med mig hem härifrån. Det finns vissa saker som jag kommer att sakna...
  • Tjejerna på Starbucks. Det är helt fantastiska. De börjar fixa vårt kaffe bara de ser oss kvliva innanför dörren. Jag komemr sakna dem.
  • Nanny C. O älskar henne. Jag och J älskar att O älskar henne vilket leder till att jag och J kan prata med varandra utan att bli störda och oroa oss för O.
  • Solen. Ja, jag vet att det är samma sol som vi har hemma, men den lyser längre och mer här.
  • Lugnet, stressfriheten och att leva för nuet. Detta är ju faktiskt något som jag kan ta med hem.
  • Skräddaren. Jaja, han "lurade" på mig en jacka. Men han är himla trevlig att ha att göra med.
  • Maten. färkt och gott.
  • Lime jos!!! Jag är beroende.
  • Elefanten, klart att hon ska med. Förstå att ta elefanten till jobb... det är status det!

Inga kommentarer: