tisdag 16 december 2008

Sjuk

Jag är sjuk. Min mage är helt ur spel. Det är nog ett virus som har bosatt sig däri. Det verkar dessutom som om det trivs, den lilla rackaren. Jag brukar sällan (läs nästan aldrig) bli så dålig att jag nobbar mat. Jag äter alltid, även om jag är sjuk. Men nu är det så illa att jag inte vill äta. Jag borde verkligen dricka, men det tar emot.

Det är inte lätt att bli dålig när man har en O att se efter. Som tur va kom J hem i resonlig tid från jobb och kunde ta O. Just nu badar dem i baljan, eller O sitter i baljan och skvätter ner sin far. O har ätit gröt och nu är det bara sängen som väntar. Håll alla era tummar för att han sover som folk i natt och inte vaknar före 5. Det skulle vara så skönt om han kunde komma in i den Svenska tidszonen och lämna Indien bakom sig.

Inga kommentarer: