onsdag 29 april 2009

Intensivt

Igår blev en intensiv dag. Jag och O träffade T och tog en fika. Jag och T tig med oss kaffet till en lekpark så att I kunde röja fritt. Ett mycket taktiskt drag som fungerade. O härjade på fritt och vi kunde tom avsluta meningar.

På em tog jag och O en lååång promenad till Pigga Barn. Det var verkligen uppförsbacke hela vägen. O led nog inte så mycket av det, men mina ben kände helt klart av det. Solen sken och det var varmt ute dock. Kändes nästan som sommar.

Två klasser hade jag igår. Så himla roligt. Under första klassen slet H med att se till att O inte gick in i klassrummet. O ville ju så gärna vara med. Under klass två var det V's tur att underhålla O. Hon skötte det utmärkt. Som tur var kom J hem från arlanda i lagom tid för att plocka upp mig och O. Det var skönt att slippa gå hem.

Jag var så trött när vi kom hem. Jag antar att det var en kombination av för litet matintag, hårt gympande och oron för att O skulle härja för mycket. Jag har dock sovit sisådär i natt. Min hals ätr lite knepig, eller en av mina halsmandlar. Jag tror att något har fastnat i en av fickorna bakom en mandeln och ligger där och gnager. Ont gör det i alla fall. *Länge leve Ipren*

Inga kommentarer: