onsdag 1 april 2009

HAN SOV!

Japps, O sov i natt. Inte hela natten i ett sträck naturligtvis, men han SOV. Jag vaknade av min klocka 24.00 och undrade varför den ringde mitt i natten för. Sen kom jag på att den där lilla klumpen bredvid mig i sängen skulle ha medicin. Som tur var hade jag dragit upp allt (max dos av allt... naturligtvis) innan jag gick och la mig så det vara bara att köra på. Detta resulterade i att vi sov gott båda två i tvåtimmars stötar. Jag är som en nya människa idag! O är dock fortfarande sitt sjuka jag. Gick till FLM idag. Tjatade till mig ett CRP (dr ville sätta in ab utan CRP, vilket gjore mig lite arg). 12 var det, så ingen ab. Skönt! Då är det bara att härda ut.

1 kommentar:

Pappa sa...

crp och ab. Jag som trodde att dataspråk var svårförståeöigt.... Skönt att ni sov. Kram Pappa på väg till Finland