måndag 13 april 2009

Dimmig morgon

Idag ser det inte ut att bli lika fint väder som igår. Lite tråkigt då planen är att åka ut till familjen B och grilla korv. Tur att det är trevligt sällskap i alla fall. Vi är ansvariga för själv korven och brödet. Känns som att det är en lagom avancerad uppgift för mig.

Igår var det strålande sol ute. Jag stannade dock inne på förmiddagen och städade. Välbehövligt. Skönt att få det gjort. Jag och O gick ut en vända till lekparken innan lunch. Han for som en skottspole upp och ner för trappen till rutschkanan och jag njöt av solen. Det var nästan bikiniväder! Vi han med en vända till till en annan lekpark senare på eftermiddagen. O älskar lekparekn. De två favvoriterna är rutschkanan och de små trähusen. Ja, och sanden så klart.



Okej då, gungan är ganska rolig den med.


När det är fint väder ska det ätas glass. Tyvärr var hela stan stängd igår, men McDonalds hade i alla fall öppet, så vi fick oss var sin mjukglass. Mycket kallt och mycket gott tyckte O.



Nu är det morgon igen. O har sovit gott i natt. Jag har bara kört ett nattrace så jagf känner mig förvånandsvärt pigg. Just nu ligger O och tittar på I drömmarnas trädgård och jag surfar och äter frukost. J sover fortfarande. Vilket i sig är ett mysterium.

Inga kommentarer: