torsdag 22 maj 2008

Sova länge

I går blev det en rätt sen nattning för O och han somnade inte förns vid 22 snåret. Detta förde med sig att han sov ända fram till 05.30. Helt sanslöst!!! Så här länge har ag inte sovit i sträck sedan jag vet inte när. Men känner jag mig pigg...nej...

Just nu är hela vår balkong invarderad av våra dykprylar. Vanligtvis brukar de stå på tork i badkaret, men där har ju O sitt skötbord nu, så det går inte riktigt. Så ut med allt på balkongen. så om ni ser en balkong där signalflagga A hänger upphängd, så är det våran :)

Jag hade glömt bort hur jobbigt det är med alla prylar när man dyker. Själv dykningen är avslappnad, men detta kånkandet kan ha ihjäl även den starkaste. Men dykningen var skoj. Jag var dock lite tung, så jag plockade av allt bly jag hade på mig, och sjönk ändå som en sten. Jag har numera inbyggt bly, så praktiskt?

idag ska vi fika med S. Roligt! Det va jätte länge sedan så det ska bli skoj att träffas och snacka skit. Sen får det nog bli en liten promenad med. Det är ju faktiskt relativt varmt ute.




Signalflagga A, dykare i vattnet!


Inga kommentarer: