tisdag 6 maj 2008

Ett llitet busfrö

I natt var det busigt värre. Jag vaknade av att J skrattade ner i badrummet. O hade visst legat och pruttet en massa och J var säker på att det var bajs i böljan. Han tog ner O för att byta. Tvättade den lilla rumpan och laddade med en ny blöja. O han dock kissa ner pappa innan blöjan kom på. Det var det skrattet jag hörde. Det är rena cirkusen här vissa nätter :).

Igår var det en ganska lugn dag. Vi var på kyrkis på förmiddagen, tog en lååång promenad i solen och fikade med T, som tyckte att det var kallt ute... Denna gången fikade vi på Waynes (tack för tippset M). Mycket trevligt. Väl hemma hade mina bilder kommit som jag hade beställt. Det var bilder från sommaren 2005... Aja, jag lyckades få in dem i albumet, O låg brevis på filten och inspekterade vad mamma gjorde. Så nu är alla bilder från tiden innan O kom insatta i album. Måste säga att jag är väldigt stolt över detta.

Inga kommentarer: