torsdag 1 maj 2008

Sov morgon!

Happ, då var det ny en månad då... igen. Känns som om tiden flyger iväg just nu (Vilken klycha!).Det fina sommar vädret som var tidigare i veckan verkar ha gett upp. Ifs ganska skönt då jag återigen kan vara inne utan att känna mig stressad över att komma ut.

Var på BVC igår. O ligger mitt på medellinjen både på vikt och längd. han kommer att bli en medels svensson... Återigen fick vi höra vilken fin och lugn pojke vi har. Sköterskan sa dock att det inte är så konstigt att vi har fått en sån lugn och trygg son, när vi föräldrar är så lugna och trygga. Hon sa "Det borde ju du veta A som har träffat så många familjer att det hänger ihop". Och jo visst vet jag att det är så.

Det var en trevlig kväll igår. Inga prinsessor kom, men en hel hög med hundar om var mer eller mindre uppfostrade. O tyckte nog att det blev lite mycket, för han slog bara av. Han satt i sjalen och sov... eller bara blundade. Han var den som var tystast i alla fall, det är ett som är säkert. Vi kom hem mitt i natten. Och O somnade direkt i sin säng. Sen har han sovit jätte gott fram till 07.00 med lite avbrott för mat så klart, och sen har vi legat och myst i sängen fram till 9.15. Så skönt!


Jag åt världens godaste glass igår. Ben och Jerrys Bohemian Raspberry.. Den innehåller nog alla transfetter i hela världen. Tyvärr glömde jag den hemma hos familjen B.... så nu får dem avnjuta det som blev kvar. Men jag måste nog köpa en ny frp... den var himmelsk!

O är förskyld stackarn. Jag tror ifs inte att han lider såp mycket av själva förskylningen, utan det som är jobbigt är behandlingen av den. Näsdroppar och nässköljning är inte det roligast i världen enligt O. Och jag är benägen att hålla med.



Det här är O's nya kompis Zebraaan. Den har O många och långa diskussioner med...

Inga kommentarer: