fredag 2 maj 2008

Det kom ett brev

Det kom post till mig idag. Ett rekommenderat brev. Undra vad det kan vara i det för något. är mycket nyfiken. Jag ska gå ner till posten och hämta det snart, O ska bara få sova en stund först, nu när han äntligen har somnat.

O sov mellan 22.30 och 03.30 i natt och jag med. 5 timmar i sträck utan avbrott, det har jag inte sovit på evigheter. Han vaknade sen 06 och hade kalas bajsat. Efter bad i handfatet och mat somnade han om och sov till 09. Jag är dock inte piggare för det, nästan tröttare. Men jag tog mig i kragen, efter vissa påtryckningar från J, och stack ut och sprang en vända i alla fall. Nu har jag gjort mina två vändor för den här veckan, och det känns skönt. Har hittat en sida på nätet där man kan fylla i sin träning och lixsom hålla koll på sg själv och sina rundor. Den rekommenderas varmt! http://www.funbeat.se

vad har jga mer hunnt med idag. jo jag bakade bröd, en sån där färdigblandad påse som man bara tillsätter jäst och vatten. Det kommer jag aldrig att baka igen. Det blev inge bra alls. Sen har jag gjort en hårimpackning, myst med O, bakat potatis som vi även har ätit upp och tvättat. Hårimpacknigen var fantastisk. Det kanske inte ser så mycket bättre ut, håret alltså, men det känns bättre. Och sen så luktar det väldigt gott.


Fantastisk hårimpackning från min favoritbutik
www.lush.se

Inga kommentarer: