måndag 26 maj 2008

En effektiv dag

Det är underligt vad mycket man kan hinna med om man bara bestämmer sig. Idag har jag fixat med en massa papper som ara låg på hög och väntade på att bli fixade, jag har dammsugit, tvättar och tummlat 4 maskiner tvätt, tagit en långpromenad med O, polockat i ordning det värsta på nedervåningen och myst en massa med O. Jag har tom kommit ihåg att boka klipptid till mor. Jag är mycket nöjd med denna dag.

Igår var vi hod min mormor och firade mors dag. Vi (J) passade på att hjälpa henne med sånt som måstede fixas i ordning med, byta lampor, räta upp en stenbänk och lite annat små fix. Mormor hade börjat att såga bort en massa cypresser runt poolen. Det gör hon för han med en fogsvans... inte konstigt att min 82 åriga mormor hade lite ont i händerna... Hon är tuff tanten, vilken förebild!!!

Inga kommentarer: