onsdag 18 januari 2012

Onsdag = utmana ödet

Funderar fortfarande kring barnkalas och herr O. Kanske är dte lite väl att utmana ödet. Bjuder man en från dagisgruppen lär vi ju bjuda hela. Och jag tror att de är 12st 2008'or. Och sen skulel vi kanske bjuda några barn på gatan.  Frågan är om herr O skulle uppskatta ett kalas? Kanske borde vi skjuta på det till nästa år. Inte forsera det kanske. Svårt! Frågade förövrigt herr O om vad han önskar sig i födelsedagspresent.

"En rymdraket mamma!"
"Men du vill inte ha en cykel då???"
"Neeeej, jag har ju redan en röd trehjuling"

Så jaha... någon som vet vart man köper billiga rymdrakter? Eller blir jag tvungen att ringa till NASA?


Dopet är i alla fall bokat nu. Skönt att ha det gjort. Blir ingen stor grej av det. Lite dop och lite fika och lite trevligt folk. Visst skulle man kunna göra det hur avanceat som helst, men jag vet inte om lilla R skulle uppskatta det mer för det.



Idag ska jag på efterkontroll hos BM. Är litre stolt över att alla graviditeskilon har ramlat av till efterkontrollen. Sen hoppas jag att BM ger mig "all clear" så jag kan börja röra mig lite snabbare än att bara promenera... om jag nu skulle få för mig att jag vill göra det .

Inga kommentarer: