måndag 23 januari 2012

Måndag morgon = pigg?

Lilla R har sovit gott i natt. Han fick äta sista nattmålet vid 22:30 innan jag somnade. Sen vaknade han och åt 02:12 och 05:06. Somnade om lätt och snabbt vid 02 och vid 05 knorrade magen en del. Men efter lite bökande somnade han om. Herr O  har sovit hela natten i sin säng.  J har sovit och snarkat lagom. Jag har sovit kalas. Det kan vara så att jag känner mig lite pigg till och med. Just nu sover lilla R i vår säng och herr O och jag morgonmyser och planerar för frukost.

Måndag är hemma dag. Herr O är förskyld och lite sänkt. Det blir en lugn dag idag. Planen är att hålla oss så stilla som möjligt. Kan dock bli svårt. Snön förr igår och O vill gärn agå ut och bygga snö lyckta, bygga snögubbe och åka bob.

Igårkväll satt jag och läste bak i bloggen till när O var enmånad gammal. Det är häftigt att se hur O har utvecklats och hur jag själv har utvecklats under åren som gått. Jag blev aldeles nostalgisk.

Inga kommentarer: