onsdag 27 maj 2009

O är min

Jag älskar verkligen min O. Idag har han flera gånger kommit springande emot mig med sina armar utsträckta och kramat om mig i de mest fantastiska kramar. Det finns inget bättre än när han kramar mig så hårt om halsen att jag nästan kvävs.

Idag har det varit en STORMIG dag. Vi gick ut till lekparken på eftermiddagen och bara var. O flyttade en hög med stenar först till vänster och sen tillbaka till höger, åkte lite rutschkana och flirtade med pensionärer. Sen har det lästs en hel del med böcker idag. O är så rolig när han kommer bärandes på en bok, kastar den på mig och sen sätter sig i knät på mig. Han njuter verkligen av att vända blad...

Nu sover lillprinsen i sin säng. Jag borde osså gå och lägga mig snart. Är trött som få. Det är energikrävande att vara ensam med O och samtidigt försöka hålla hemma flytande, barnen Pigga och humöret på topp...

Inga kommentarer: