fredag 29 maj 2009

Det bidde inget jobb

Jag hade bokat i min kalender att jag skulle jobba idag, och hela helgen för den delen, men jobb hade inte bokat mig... Så det blev inget jobb. Snopet, men skönt.

Så eftermiddag har vi återigen varit ute och tittat på tomten. Vi har kommit fram till hur vi vill att huset ska ligga på tometen och vart garaget ska stå . Tror vi i alla fall. Det kommer säkert att ändras tusen gånger innan det är helt klart. O lekte glatt i en stenhög medans vi dividerade om huset. Det är skoj med grus tydligen...

I kväll har vi mest myst här hemma. O och J tittade på byggare Bob medans jag lagade middag. Bra arbetsfördelning enligt mig. Sen blev det bad och gröt för O och bums i säng klockan 21.00. Han har inte ropat på oss sen vi la honom, så det finns hopp om att han sover.... förhopingsvis länge....

Inga kommentarer: