onsdag 19 november 2008

Kära nån!!!

OJ... Nu har jag packat O's väska och vägt den... 30KG!!!!!! Helt sjukt. Tur att vi får ta med 100kg totalt. Men att det skulle bli så här illa trodde jag inte. Aja, men nu har jag med mig allt och slipper irra runt och leta efter grejor på plats. Kan ju tillägga att vi ska bo på samma ställe hela tiden och inte fara runt, vilket känns skönt.

Vilken kontrast det är att resa med O jämfört med att BackPacka som jag gjort tidigare...

Imorgon ska jag packa min väska, jag lovar att den ska bli lättare än O's.

4 kommentarer:

Anonym sa...

30 kg låter mycket för en så liten kille. Vi har också bara backpackat tidigare, verkar vara en ganska så stor skillnad. Ska ni dyka också?

Anonym sa...

det var jag som skrev!!!!

Annan sa...

Det är mycket! Men vi slipper ju ta hem blöjor, mat och övrigt som ska förbrukas där nere, så det är skönt. På hemvägen kommer O nog bara ha 10kg.
Jo, vi ska dyka endel är det tänkt... ska bli så skoj att komma under ytan igen *längtar*

Anonym sa...

Var ska lille O vara när ni dyker? Aha, ni kommer såklart att turas om....