onsdag 12 november 2008

Kaos

J är som ni säkert redan har förstått i Finland och underhåller kunder. Kvar är jag här hemma, och måste underhålla mig själv. Idag fick jag ett ryck att jag skulle fixa lite i köket. Jag hittade en relativt billig julgardin som jag tänkte kunde göra sig i vårt kök. För att få upp denna gardin var jag tvungen att plocka ner en kornich, vilket inte var det lättaste. Men nu är den ner i alla fall. Sen ska den nya gardinen upp, jg inser då att jag behöver en ny gardinstång. Butikerna är stängda och O sover så det får göras i morgon. Detta lilla gardinbyte har gjort att köket just nu är i en ännu större röra än vanligt. Förhopningsvis sk ajag råda bot på det i morgon. Jag kommer att stå på Clas Ohlsson 10.00 och inhandla en gardinstång för att kunna fortsätta med mitt lilla project....
Ja, det blir nog bra tillslut...




Inga kommentarer: