onsdag 16 maj 2012

Onsdag = att vara småbarnsförälder?

Jag har nog aldrig sett mig själv tillhöra kategorin småbarnsförälder tidigare. Jag vet inte riktigt vad som innebär att man hamnar i det facket, annat än att man just har små barn. Jag svårt att stoppa mig själv i fack över huvudtaget.  Jag tillhör liksom facket ANNA. Jag är en av ett slag och lite svår att placera. Sen har facket anna massa med underkategorier som utan varandra inte skulle skapa helheten. Svårt att hänga med?
Att jag är facklös bidrar nog till att jag är så flexibel som jag är. Jag känner mig inte bunden och trivs med att flacka runt lite. Har lätt att ta till mig nya situationer och finna mig på nya platser.
Så summa sumarum, jag är förälder till små barn, men jag vet inte om jag slkulle sätta mig i facket småbarnsförälder.

Inga kommentarer: