fredag 6 februari 2009

Mammatid

Nästa söndag åker jag och kära T på mamma mys. Vi ska till Dufwenhols Herrgård och bara njuta i ett dygn. Vi har pratat om att åka iväg och SPA:a ett tag nu och såg chansen då vi såg ett erbjudande från vimmelmamman. Barnvakkt till O är bokad, semester är sökt och männen är informerade. Nu åker vi!

Så på söndag bär det av. Det jag ser fram emot mest är att kunna snacka utan att bli avbrytna, sitta ner och äta en god middag med en fantastisk vän och sova utan att fundera över var jag har laggt alla nappar. Det ska bli så skönt! Vi ska nog ta och boka in oss på nån härlig behandling med. Såg att det fanns nått där det serverades bubbel...

Just nu sitter jag och tittar på om vi inte ska ta tåget dit. Visst det är skönt med bil, men det är såååå tråkigt att köra. Och tåg och taxi skulle vara smidigt. Sen s¨gör det inget om vi dricker vin till mitt i natten, för ingen av oss behöver vara körbara dagen efter.

Inga kommentarer: