torsdag 12 februari 2009

05:22

Då vaknade O i morse. Eller då tog jag över honom till vår säng. Han hade säkert varit vakne i 10min innan. Det är bar att jag inser fakta, O kommer aldrig att inom den närmsta tiden vakna efter 06. Jag måste sluta att hoppas på det och utgå ifrån att han vaknar 05. Tur att vi inte är några nattvargar här hemma, utan för det mesta sover gott 22.30.

Just nu står O och tittar på "I drömmarnas trädgård". I detta avsnitt har Tombliboerna tagit en tur med Pinkeponken och sen borstat tänderna. Mitt i programmet gjorde vi ett avbrott för att äta frukostgröten. Den slank ner i en himla fart.

O har under morgonen hostat upp massa grönt slem. Det är ju toppen bra att han fixar det, men synd att det behövs. Känns som om förskylningen aldrig kommer att ta slut *suck*

Inga kommentarer: