torsdag 12 februari 2009

Dagen tog slut

Så var denna dagen slut den med. Tiden bara svissar fram och det är knappt att jag hinner med. Det finns så mycket jag vill göra, men tyvärr tryter både orken och tiden. Det är bara att inse. Jag har inte massa tid över bara för man är "mammaledig".

Jag har i alla fall nästan till 100% bestämt mig att O kommer att få börja på dagis i januari 2010. Det ändå som fortfarande gör att jag inte har bestämt mig är ekonomin. Men jag tror att det kommer att lösa sig, som alltid.

Kom just hem från Pigga Barn. Det är så skoj att vara där. Nu har jag dessutom lärt att känna de flesta barnen, vilket gör mitt jobb lite enklare. Jag vet vad de går för och hur jag ska tackla dem. Samtidigt som de vet vilket virke jag är gjord av och att det är helt ok att vara sig själv med mig. Pratade med min medtränare i bilen hem. Hon sa att det är så skönt när man kommer hem från PIgga Barn, för man känner sig så glad. Och jag kan inte annat än att hålla med henne.

Inga kommentarer: