söndag 1 februari 2009

Blingo då

Så var söndagen nästan slut. Vi har hunnit en hel del här hemma. Jag städade ovanvåningen. Det var tur det. Hade hälsovårdsmyndigheten tittat förbi hade de stängt ovavåningen... miljöfarligt område... Så tur att jag han först :)

J byggde ihop hyllor 06 i morse. Så nu är vi så nära, det finns en möjlighet att vi kommer bli klara med arbetsrummet innan vi hittar ett hus som "duger" åt oss. O älskar det "nya" arbetsrummet. Det är en mjuk matta och massa spännande saker och skrymslen att utforska.

Nu ikväll har jag haft blingo visning. Säljaren var... hmmm... speciell. Hon var inte så mycket säljare. Jag vill tom påstå att jag hade gjort det bättre. Aja, jag fick handlat det jag ville ha i alla fall, men jag är ändå lite besviken. Jag hoppas verkligen att stira H tar sitt förnuft till fånga och blir säljare för blingo... snälla! Aja, det blev i alal fall en tröja till mig, en t-shirt och ett par byxor till O. HOppas att han okmmer att gilla det.

3 kommentarer:

åsa sa...

Jag skulle också vilja gå på klädparty... fast det vill nog inte min man(han tycker att jag handlar mycket redan). Vad söt lille O var på dopet.

maritess sa...

Alltså allvarligt vem som helst hade kunnat gjort det bättre. Jag satt och bet mig i tungan för att inte ta över eller i alla fall ge liiiite feedback! :D

mickis sa...

Läste om ditt blingoparty att du inte va så nöjd med säljaren. Är på gång att börja sälja och skulle gärna vilja veta vad hon gjorde för fel så jag inte gör samma miss på mitt första försök. Tips?
Vad tyckte du och vännerna om kläderna? Är jättesugen men lite osäker, tänk om jag inte får ihop folk till visningar!!!
Oj blev långt, sorry!
Mvh