fredag 23 november 2012

Fredag = Buzzar


Så var det dax för Lilla R's utlåtande av Nestles "Min frukt".

Smak: Mmmmm "slurk"
Förpackning: Äääääää "Fumlar och har svårt att få i sig det sista utan hjälp"
Tid att äta upp: ca 1min
Storlek: Mmmmääää! "För lite, blir inte ens nästan mätt".

Påsen ska motsvara en frukt, och det gör den säkert näringsmässigt. Men när det gäller mätnadskänslan motsvarar den inte en frukt. Det går inte att jämföra med tex en mandarin eller en banan. Det hade kanske fungerat som mellis om det hade varit lite ris eller mathavre i med, men nu fungerar det mer som nödmat innan middagen eller som underhållning en stund i vagnen.

Vill du läsa mer om Nestle's "Min Frukt" kan du göra det HÄR. Och om du vill testa en påse så har jag ett gäng kvar som jag gladeligen bjuder ut till sugna småknattar.

Vill du också bli Buzzador?
Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster. KLicka HÄR om du vill veta mer eller kanske anmäla dig till att bli en buzzador du med


Inga kommentarer: