fredag 19 oktober 2012

Fredag = uppladdning


Imorgon gäller det. Jag och min kavallier herr O ska gå på premiär tillsammans. Mgroup PR & Event bjuder återigen in till biopremiär. Denna gång är det Disneys nya Vingarnas Hemlighet (premiär den 26/10) som ska ses.

I inbjudan står det att vi gärna får komma utklädda till Tingeling. Herr O avböjer dock. Och jag avböjer med, för alla andras skull kanske. Eller ifs, jag kanske skulle ta på mig en pytteliten grön fe-dräckt och sätta mig på tåget in till Stockholm. Sne gå genom hela stan i utstyrseln. Snacka om reklam! Frågan är bara om folk skulel fatta vad jag gjorde reklam för. Eller om de ens skulle fatta att det var reklam...

Vi klär alltså inte ut oss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag heter lisa och brukar kika in på din velpellarnablogg..då det inte gick att kommentera på den så gör jag det här istället. Jag skulle så gärna vilja se lite mer bilder på hur ni har det inomhus. Det är så att jag och min man tänker bygga ett frejagårdenhus. Vi är just nu i läget när vi ska bestämma detaljer i planlösningen..men vi tycker det är så svårt. Därför skulle det vara kanon om vi fick se bilder på hur det kan se ut i en frejagård :) om du inte vill lägga ut det på bloggen kan du mejla mig lisapihl@hotmail.com.
Vänlig hälsning Lisa