torsdag 16 oktober 2008

Väskan är packad

Så då bär det av söder ut då. Vi flyger ner till Skåne i morgon för att fira min kusin F's bröllop med A. Jag har försökt att komma ihåg allt som ska med. Tack och lov reser vi inrikes (fast några skulle säker bestrida detta) och det finns allt man behöver och har glömt i Ystad, det vet jag. Men jag är ändå lite små pirrig. Jag har provpackat vagnen i den nyinskaffade vagnspåsen (flightpack till ryggsäck) och den fick preciiiiiis plats *puh*. Jag har packat allt som O ska ha med sig, det är nog värre med min egen packning. det skulle inte förvåna mig om jag glömmer en sko hemma eller nått.

För att slippa släpa på allt för mycket skickade jag en inköpslista till Morfar som redan är i Skåne. Den var riktigt pedagogiskt upplagd med bilder på nästan allt utom blöjorna. Jag tror dock att morfar fick det lite svettigt i alla fall när han stog där i för honom outforskat område dvs. barnhyllorna på ICA. Men det är bra med nya utmaningar, även för morfädrer...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att resan går bra och att ni får en mysig helg i Skåne.
åsa med david