onsdag 22 oktober 2008

O sover

O sover eftermiddag. Det har varit en tuff dag idag. Först frukost med J, toa äventyr med J, sova morgon med mig, leka och titta på tvättmaskinen, jaga snabeldraken (dammsugaren), mellis, bio med mig och alla andra bebisar ("RallyBrudar"), lunch med lilla H, lilla J och deras mammor och pappor, hem och äta mellis, titta ännu mera på tvättmaskinen, hjälpa mig att göra köttfärssås... och sen stupa i säng.

O vet fortfarande inte riktgigt hur man gör när man kryper. Han ställer sig på knä då och då och gungar lite. Han är så söt! Sen är det som om han kommer på att det är jobbigt och lägger sig pladask på mage igen och skrattar. Han är mysig vår O.

Under tiden O sover har jag startat en tvättmaskin till, fixat lite mat som ska frysas till O och målat en vägg. Det är ortoligt vad effektiv jag är näg jagf väl sätter igång.

Inga kommentarer: