tisdag 1 april 2008

Trött och sol

Jag var TRÖTT i morse. Mycket trött. men O var pigg så det var bara att stiga upp och övertala mig själv att bli pigg... vilket jag blev efter ca tre timmar. O var pigg och nöjd hela förmiddagen. Han ville dock inte ligga själv, utan vara nära. Och det kan jag väll bjuda på. Då har jag ju en laglig anledning att låta bli att dammsuga... :)

Det har varit fantastiskt väder idag. SOL och varmt. Det blev en mellan lång promenad på em. O sov i vagnen hela vägen. Skönt. När vi kom hem vaknade han och sen skulle det lekas och sjungas. Det var jobbigt så han somnade en stund. Nu är han dock vaken igen och ligger och pratar med sig själv i babygymet.

Om jag har tur har jag kört slut på O idag, vilket innebär att han kommer sova massor i natt, vilket i sin tur leder till att jag får sova mer än 2,5 timme i stöten... O vad härligt det skulle vara. Det är tur att jag inte jobbar... tror inte att jag skulle vara helt rationell nämligen.

Inga kommentarer: