måndag 14 december 2009

Solsting


Lilla O har hittat sina solglasögon och sina foppatofflor. Synd att dte är mitt i vibtern bara och att valet av assesoarer inte riktigt stämmer med ute temperaturen.

I helgen har vi varit och hälsat på tomten och vår hus grund. Shoppat på ICA (som förövrigt slutat med bananer till barnen?!?!) haft besök av farmor och farfar och jag har varit och lagt schema på jobb.



Det är dax snart, för en ny verklighet och vardag. Vi ska på inskolningsamtal på Piggelin den 13/1, sen räknar dem med två veckors inskolning och den 1/2 börjar jag jobba 100%. Det känns märkligt, men ändå skönt. O kommer verkligen att trivas på dagis och jag känner att jag behöver komma ut och jobba igen. Att träffa vuxna människor och göra det som jag är näst bäst på.



Planen är att vi ska cykla och lämna/hämta O på dagis. Som ni ser så är det en bit att ta sig. Men vi ser det som friskvård!

Inga kommentarer: