torsdag 24 september 2009

Arla morgon stund

Det är tidigt på morgonen och J är fortfarande i Finland. Jag fattar inte hur ensamstående mammor orkar. Jag är helt slut. Det första jag tänker på på morgonen när O vaknar är när jag möjligtvis kan få gå och lägga mig igen. All logik försvinner.

Tur att jag har haft lite planerat den här veckan. Måndags var vi först hos morfar och sen hos mormor. Tisdags tränade jag och O var på miniklubben. Igår var det ett gäng mammor här hemma och fikade, tränade på kvällen. Idag ska vi på sångstund på biblioteket och sen bär det av till underbara T. Imorgon ska jag träna på lunchen och O får leka av sig på miniklubben. På lördag ska J på wiskey mässa och jag ska nog åka till mormor. Söndag ska vi inspektera stor-mormors granitsamling.... och sen var det måndag igen.

Dagarna är fyllda till brädden och längden just nu.

Inga kommentarer: