onsdag 29 augusti 2012

Onsdag = skrik och panik

Har precis utfodrat barnen. Lilla R var så hungrig att han skrev och grät under de 20 min som det tog att laga maten. Sen fortsatte han att skrika efter maten. Antagligen av bara farten. Herr O var JÄTTE hungrig. Men gömde sig i ett hörn av huset och läste högt för sig själv, för att på något sätt skärma av sig odjudet.

Lilla R är helt ur fas idag. Allting fungerade jätte bra fram tills dess att jag skulle hämta herr O på dagis 12.00. Lilla R somnade i bilen på vägen dit och väcktes av O när vi lämnade dagis. Han sov alltså i ca 15 min. Sen tog det fram till 15 innna jag fick honom att somna igen. Då sov han 60  min. Var glad i 30 min och skrek sen fram tills maten... vi får se hur det går med nattningen ikväll...

Ny dag imorgon.

Inga kommentarer: