lördag 13 september 2008

Jag..

... äter CHOKLAD (inhandlad av J *älskar*) och dricker vin. Livet är underbart!

O har haft en jätte bra dag idag. Han var lite mammig på em men det är sånt man får ta. Det kommer antagligen att kompenseras av att han är anti mammig när han är 15...

Annars har dagen flytit på. Vi har börjat flytta in möbler i arbetsrummet igen. Inga lister dock, de sätter vi upp lagom tills vi säljer lägenheten :). Varför tidigare? Så nu är det mer plats för O att rulla runt på i vardagsrummet. Förhoppningsvis kommer vi flytta ut det sista ur vardagsrummet i morgon och då kommer O ha massor med rullutrymme.

Och ja, dagens middag blev underbar! Jag kan fortfarande laga mat, bara jag slipper dela/sära/massaker/dissekera maten innan jag börjar tillaga den. Dagens middag blev entrecote med vitlök och örtsås och ugnsbakade grönsaker och pannacotta till efterrätt. O älskade såsen. Nästa gång jag gör den ska jag göra en specialare till O utan salt i, så kan han få äta hur mycket han vill av den.

Inga kommentarer: