lördag 11 september 2010

Blingo, underbara blingo

Jag vet inte om ni mins, men det fanns en tid då jag funderade över att bli säljare för blingo (ekologiska barnkläder). Nu blev det tyvärr inte så då jag inåg att det skulle ta mer tid i anspråk än vad jag hade ledig. Jag har dock fortsatt att handla deras kläder till lilla O. Älskar bland annat deras  puffbyxor. De är mjuka och goa, och halkar famför allt aldrig ner över lilla O's fötter. Jag köpte hans första par puffbyxor för första gången på Underbara barnmässan för två år senan i stl 74/80, och det är med sorg som vi får lägga undan dem nu två är senare. Vi har på nåder kunnat använda dem under sommaren, då som trekvartbyxor med resåren under knäna.

Tur att det strax är dax för en ny underbara barn mässa strax så vi får chans att köpa flera par nya. Såg på hemsidan att de i år har kommit i velourtyg. Låter mycket lovande!

Inga kommentarer: