tisdag 2 februari 2010

Påväg

Snart är jag påväg till jobbet. Ska bara svepa en klunk kaffe och sen rädda magen med lite Proviva. Undra vad dagen bär för spännande i sina händer?

Cyklandet igår gick framåt, men inte så mycket mer än så. Så fort jag kopplade på O's cykelvagn kändes det som att cykla med en pansarvagn därbak. Fy för sören vad tungt det var. Men vi kom hem tillslut, jag tok svettig och O jätte nöjd.

I kväll, när J kommit hem, ska jag ta mig till netonnet och köpa mig en ny kamera. Jag velar fortfarande mellan den HÄR och den HÄR. Men till i em ska jag ha bestämt mig. Vill ha en ny kamera nyss.

1 kommentar:

Kenneth sa...

Jag tycker att båda kamrorna är väldigt bra val. Jag har egen erfarenhet av IXUS (50 o 80) och är jättenöjd.
PowerShot blev näst bäst i RoR's test.
Köp den som känns bäst!
Lycka till!
Pappa