torsdag 28 februari 2008

Sista dagen...

Då var sista dagen på praktiken avklarad. Känns så skönt, men ändå tomt. Finns risk för att jag kommer att bli jätte rastlös här hemma. Men jag ska nog försöka fördriva tiden på bästa möjliga sätt. I morgon ska jag påbörja den stora storstädningen! Målet är att göra iordning ovanvåningen. Det ska skrubbas och dammas är tanken. Nu är inte ovanvåningen så stor.vilket gör den utmärkt till ett endagars projekt. Hoppas att det är fint väder i morgon då jag får lite energi till det bara.

Annars så har dagen i dag flytit på bra. Har vart med på ett kejsarsnitt, där bebisen tittade ut och mådde utmärkt. Annars har det mest handlat om mat. Amning hit och ersättning dit. Inte det mest spännande, men dock lärorikt. Nu i em har jag varit ute och tait en fika med ett gäng trevliga människor från jobb. De skulle på bio, något som jag inte orkade med. nej, det fick bli soffan här hemma istället. H tyckte att magen hade sjunkit ner., vilket glädjer mig att höra. Då vet prick vilken riktning h'n ska lägga fokus på. Mycket viktig kunskap!

Inga kommentarer: