lördag 21 juli 2007

En hemlighet

Just nu känns det som om jag bär på en jätte stor hemlighet i min mage. Det är inte många som vet om vår hemlighet. Sambon och jag förståss, och sen är det min allra bästa vän och min chef. Men det bara bubblar i mig och jag vill bara skrika ut hemlisen. Men jag får nog vänta ett tag. Det känns dock som om jag borde berätta för mor och far. Vi kommer att träffa alla sammans samtidigt om två helger, det skulle ju vara ett lämpligt tillfälle. Då är jag i vecka 9 + 4. Kanske en aningen tidgt. Men jag tror att det är bäst att det görs när alla är samlade, de blir så avundsjuka på varandra annars... :)

Hemligheten i magen har börjat ställa till med lite beskymmer för bäraren. Igår mådde jag illa nästan hela dagen. Jag kräktes inte, men det molade. Så fort jag rör på mig och jobba går dte över, men när jag sätter mig ner är den där igen som ett brev på posten.

Jag försökte höra med sambon om vad han har för hyror i sin mage, om de ligger lägre än hos mig. Jag tänkte liksom att prick kankse är en ekonomisk cellhög och skulle kansk inse att den skulle tjäna på att bo hos sambon. Men nej, sambon sa att han jag jätte dyr, så där föll det försöket i stöpen.

Inga kommentarer: